2019

Kuva: pexels.com

Ihanaa uutta vuotta!

Vuosi vaihtui, mutta mites minä?

En oikein usko uuden vuoden lupauksiin, mutta pohdiskelin, että mitä kaikkea voisin tehdä tänä vuonna. Joten tässä jonkinlainen lista mitä minun vuoteen 2019 tulee kuulumaan sekä kaikkea sellaista mitä haluiaisin tehdä ja niin edelleen.

- Täytän 18 vuotta
Tätä olen odottanut jo 12-vuotiaasta lähtien. Odottavan aika on ollut pitkä ja nyt kun se oikeasti tapahtuu niin olen todella innoissani, mutta samaan aikaan olo on myös epätodellinen. Tosi moni asia helpottuu, koska asiat voi tehdä oikeasti itse eikä kaikkeen tarvi aina vanhempia, mutta samalla myös vastuu kasvaa.

- Assembly Winter (& Summer)
Tästä lanitapahtumasta on tullut jo perinne. Eli tietämättömille lyhyesti, otetaan kavereiden kanssa tietokoneet mukaan ja suunnataan viikonlopuksi Helsingin Pasilan messukeskukselle. Siellä me istutaan pimeässä hallissa pelaten muutaman tuhannen muun kanssa. Vaikka varmasti kuulostaa joidenkin korvaan järjettömältä, hauskaa meillä on aina ollu. Ja aina me sinne lähdetään uudestaan! Kesän reissu on vielä auki, mutta eiköhän meidät sieltäkin löydä.

Tämän näköset oli viime vuoden Assembly Wintereiltä meidän konepaikat! Kuva: Atte Haapalahti / ASSEMBLY Organizing


- Jotkut festarit - Weekend festival ja kirkkarit?
Viime kesänä olin Kirkkareilla talkoolaisena ja palkkana siitä myös festarikävijänä. Aion myös tänä kesänä hakea talkoohommiin, ellei samalle ajankohdalle osu jotain muuta.

Tänä kesänä olisi kuitenkin tarkoitus lähteä kolmen vuoden tauon jälkeen myös hieman isoimmille festareille. Tällä hetkellä Weekend festival on todennäköisin mihin lähden poikaystäväni kanssa. Olisi aika nostalgista lähteä sinne, koska olen kuitenkin käynyt siellä kolmena vuotena. Viimeisin kerta oli vuonna 2016.

David Guetta Weekend festivaaleilla vuonna 2015

- Terveellisen elämäntavan ylläpito
"Tänä vuonna kuntoilen enemmän" tai "Tänä vuonna syön terveellisemmin" ovat varmasti tyypillisimpiä uudenvuoden lupauksia. Itse olen jo viime vuoden aikana onnistunut paljon herkkujen syömisen vähentämisessä ja liikunnan lisäämisessä. Ja haluan ehdottomasti jatkaa ja kehittyä tässä tämän vuoden aikana. En usko herkkulakkoon, joten siksi mielummin vähennän kuin sanon kokonaan ei herkuille!

- Enemmän aikaa luoville jutuille
Olen aina pitänyt itseäni tosi luovana persoonana. Nautin kirjoittamisesta, valokuvaamisesta, videoiden editoimisesta, piirtämisestä ja monesta muusta samankaltaisesta. Olen kuitenkin huomannut, että melko harvoin teen näitä vapaa-ajallani. Lähes aina ne ovat olleet koulujuttuja. Tähän kategoriaan kuuluu myös tämän blogin elvyttäminen! :)

- Kesätyö
Tänä vuonna on taas hyvä hetki yrittää kalastella kesätöitä. Minulla on nimittäin ollut melko huono tuuri aiempina vuosina töitä hakiessa, nimittäin kertaakaan ei ole tärpännyt. Toivotaan, että tänä vuonna pääsisin hankkimaan lisätienestiä ja työkokemusta!


- Iida

Kommentit